Beoordelingen van The Sushi Company Nuenen

Recente recensies van The Sushi Company Nuenen

5 sterren na 258 reviews

, 02-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

super lekker zijn ze en het personeel is ook erg vriendelijk

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed zoals altijd. Wel jammer dat we bij bezorging geen stempels krijgen.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deel van de bestelling waren ze vergeten, maar na een telefoontje zonder moeilijk vragen werd dit snel na bezorgd

, 29-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had via de website besteld en was enkele minuten te vroeg. Moest toch nog wachten want de bestelling was nog niet klaar. Veel drukte met bestellingen die allemaal vers bereid worden en dat proef je. Erg smaakvolle en vers bereide sushi en niet zomaar uit de vitrine. Lekker

, 25-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is erg goed en lekkere combinaties. Bezorging is echter een stuk minder, vorige keer driekwartier later dan aangevraagd en deze keer een halfuur later dan aangevraagd. We werden hier ook wederom niet van op de hoogte gesteld en moesten dus zelf terugbellen hierover en dan worden er ook geen excuses o.i.d. gemaakt. Evt. tijden aanpassen of betere communicatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top !

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-11-2019

Kwaliteit:

Rating

, 21-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!!!!

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de derde keer op rij anderhalf uur van te voren besteld en toch weer een half uur te laat klaar c.q. geleverd. Logistiek blijft een uitdaging,

, 16-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is heerlijk! Helaas hebben we tot nu toe gemerkt dat de sushi nooit op tijd is bij het afhalen. Ik vind het helemaal niet erg om vijf of tien minuten langer te wachten maar de laatste bestelling vonden we wat overdreven. We hebben de bestelling laten bezorgen en vijf minuten voor dat de bestelling geleverd zou worden werden we gebeld dat de bestelling een minuut of 20/25 later zou komen. De bestelling kwam vervolgens 40 min later dan dat ze belde. Dit was niet prettig, vooral niet als je honger hebt (en zin in sushi natuurlijk!).

, 16-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit en bezorging!

, 15-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Jammer dat de bezorger in het donker de bakjes op zijn kop had gehouden. Maar gelukkig was er weinig met de heerlijke sushi gebeurd!

, 14-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Vanavond lekker sushi gehaald bij TSC, het was weer heerlijk zoals altijd! Het eten was echt precies op de afgesproken tijd klaar en de bediening heel vriendelijk! Tot snel!

, 14-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik vroeg nog zitten de stokjes erbij? Helaas zaten ze er toch niet bij. Gelukkig was het zo lekker dat we het met de handen ook lekker vonden. Wel een beetje slordig

, 14-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Wederom overheerlijke Sushi. Een echte aanrader!

, 13-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is super lekker en ze belde keurig netjes op of het een kwartiertje later mocht worden. Waren maar 10 minuten. Tevreden klanten!

, 11-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bestelling online besteld om 16:45 uur. Ze zouden het om 17:45 u bezorgen. 18:25 u nog steeds niks vernomen, na een telefoontje bleek de bezorger onderweg te zijn. Sushi zelf was redelijk, viel soms uit elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker, heerlijk vers 👌🏻 Beste in de regio

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Super heerlijk weer. Top kwaliteit!!

, 09-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Stond netjes klaar op de afgesproken tijd, heerlijk gegeten!

, 09-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Wederom fantastisch SuCo team.

, 06-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was door omstandigheden een half uurtje later klaar dan afgesproken maar was het wachten meer dan de moeite waard.

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker weer! Aardig personeel. Klein puntje: kunnen jullie de stempels vd actie digitaal bijhouden? Ik raak die stempelkaart zeker weten kwijt :).

, 02-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 2e keer laten bezorgen en beide keren een half uur te laat. Bezorger vanavond drukte het ook als een bij elkaar geraapt pakketje in handen. Alle schaaltjes waren ongevallen en er kon geen vriendelijk woord of excuus vanaf. Erg jammer want de kwaliteit van de sushi zelf is absoluut goed!

, 02-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi!

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk! Dankjewel en tot snel 😁

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk als altijd!

, 24-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Super, zoals altijd!

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst online Sushi besteld. Een hele fijne ervaring. Jullie kwamen snel en wij vonden alle sushi erg smakelijk. GENOTEN !!

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was de eerste keer maar zeker niet de laatste! Heerlijk!!

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Vandaag voor de zoveelste keer een bestelling gedaan. Alles was weer top. Zo veel smaak en verse producten. Top!

, 17-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Echt héérlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben niet zo’n sushi-fan, maar deze was echt heerlijk1!

, 10-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bestelling stond netjes klaar, heerlijk gegeten, top!

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Heb het afgehaald. Diverse sushi’s besteld. Was heerlijk. Gaan we zeker vaker doen.

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en snel bezorgd. Ideaal!

, 04-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere verse sushi, wordt bereid terwijl je staat te wachten!

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en de bestelling werd precies op tijd bezorgd (complimenten aangezien het een zaterdagavond was).

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Wederom een feest om mezelf op sushi van TSC te trakteren. Heerlijk en goede kwaliteit.

, 27-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten was perfect, duurde wel lang. Als ik op internet bestel en het zou om 18:30 klaar zijn is het niet fijn als je daar nog 15 min moet wachten

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi was erg lekker. Maar als je om 12.00 besteld en je geeft aan dat je het om 18.20 op wilt halen en je loopt pas om 18.50 de winkel uit vind ik een beetje raar. Gelukkig hadden we genoeg tijd. Maar stel dat ik om 19.00 weg had gemoeten hadden we dus een probleem gehad. En niet eens een excuses dat het zo lang geduurd heeft. Schijnt dan dus heel normaal te zijn? Sushi was nogmaals erg lekker. Maar de structuur in de winkel was ver te zoeken :).

, 12-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

ben van mening dat de kwaliteit van de bediening terug loopt, ik zoek dan ook kontakt met de eigenaar

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dr sushi’s waren helemaal niet lekker, rijst te los en ze vielen zo uit elkaar.

, 31-08-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi is altijd erg lekker, maar het is nu al meerdere malen geweest dat wanneer je de sushi thuis bestelt en vervolgens op het ophaaltijdstip er bent, je nog 20 minuten moet wachten.

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi was heerlijk, vers en mooie combinaties. Enige minpunt dat wij kunnen bedenken is dat Sushi company niet in Breugel bezorgd. De volgende keer komen we dus weer gewoon halen ;)

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

🍣💪

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Uitstekende verse sushi, op tijd klaar, compleet met stokjes, soja en wasabi. relatief duur anders zouden we zeker vaker wat halen!

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit uitmuntend. Heerlijk vers! Helaas al de tweede keer dat de bezorging erg laat was. Wel wegens drukte. 2 keer gebeld door hen. Maar als je dan de sushi eet vergeet je dat wel weer en ook logisch dat het druk is want het is een toptent wat betreft sushi. Alleen jammer dat als je zo vroeg besteld dat je het dan toch niet op tijd krijgt.

, 21-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Heel lekkere sushi. Er was iets fout gegaan met de bestelling. We hadden een verkeerde rol gekregen. Hierover gebeld en ze hebben dit netjes opgelost. Er werd direct een nieuwe rol gemaakt en deze werd erg snel bezorgd. Erg tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd, geweldige kwaliteit alles lekker vers. Keurig bezorgd gewoon goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwaliteit Sushi, vooral de rollen die je zelf kan samenstellen zijn aan te raden. Qua bezorging zelfs op zondag redelijk snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Top kwaliteit

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Normaal gesproken laten wij altijd door jullie bezorgen en volgens mij heb ik jullie altijd 5 sterren gegeven. Vandaag (door vakantieperiode?) kon er in Helmond niet bezorgd worden dus koos ik voor afhalen. Ik bestelde een uur voor het af te halen tijdstip. Toen ik er was, bleek de bestelling nog niet klaar. Kan gebeuren. Maar toen er vervolgens mensen binnen kwamen die hun bestelling op kwamen halen en die lag wél klaar (ik zat inmiddels een kwartier te wachten) heb ik gevraagd hoe dit kan. Het bleek erg druk te zijn. Puntje voor verbetering dus, vandaar vandaag 4 sterren.

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had online besteld. Ik was om 18.20 uur aanwezig. Helaas heb ik nog een half uur op mijn eten moeten wachten.

, 14-08-2019

Kwaliteit:

Rating

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Super kwaliteit! En personeel heel vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verrassend lekker en stipt op tijd met bezorgen!

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit sushi, goede en snelle bezorging met zelfs een telefoontje vooraf dat ze 10 min later waren.

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede sushi, ruime vulling!

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Kwaliteit sushi dik in orde! Kwaliteit van de bejegening: diep droevig!

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend lekker, zoals we van jullie gewend zijn. Mijn ouders waren ook blij verrast en hebben genoten. Zelfs mijn bonusvader die niet zo van sushi houdt vond het nu ineens erg lekker! Bedankt!

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker en goede service!

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi, bestellen alleen hier omdat de kwaliteit zo goed is! Echter vandaag om 15.51 uur besteld, moest om 17.50 bellen of ze ons misschien vergeten waren. De bestelling lag daar inderdaad nog. Ze zeiden dat ze de bestelling met de eerstvolgende bezorger mee zouden sturen. Duurde nog lang... kan gebeuren een keer, maar voor een vroege bestelling wel wat vreemd. Verder over de kwaliteit niks te zeggen, super lekker!

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Soms late bezorging, nu ook. Maar altijd met oprechte excuses en wat extra's. En gewoon goede sushi. De avocado ook altijd perfect. Ik ben fan!

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd 15 minuten Heerlijke sushi

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere verse Sushi. Een aanwinst voor Nuenen.

, 23-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling blijkt aan de kleine kant. Wel prima-ballerina qualiteit. Volgende keer beterbestellen

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supper lekkere verse sushi!

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi met veel variatie en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Service top Super vriendelijk Heerlijk vers goed eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima sushi, snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende kwaliteit sushi en snel bezorgd door vriendelijke man.

, 20-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was weer heerlijk! En super fijn dat het product gewoon werd vervangen voor een allergie! Prijs kwaliteit klopt gewoon super👍🏼

, 19-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

heerlijke sushi's

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

wederom helemaal top

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, snel en een geweldige service! Aanrader voor velen!

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijk personeel en erg lekkere sushi!

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en vers! Snelle bezorging! Een echte aanrader!

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

De Sushi was echt heel erg lekker.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, snelle bezorging. Kortom, voor herhaling vatbaar.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Door de moederdagdrukte helaas niet de kwaliteit en service gekregen die we normaal gewend zijn. Sonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bestelling 30 minuren na de afgesproken tijd niet bezorgd. Ook geen bericht gekregen dat er vertraging was. Zelf gebeld om uiteindelijk 50 minuten te laat de bestelling binnen te krijgen. Erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Heeeeerlijke sushi,wel jammer van 1 uur wachten,maar ja ,wat wil je met moederdag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Een zaak vol ontevreden klanten gisteren (moederdag) alle bestellingen waren ruim 1 uur later klaar dan de aangegeven tijd. Zeer onduidelijke communicatie over de verwachtte wachttijden. Het was drukker dan dat het personeel aan kon. Onze bestelling is geplaatst om 18:40 met als afhaaltijd 19:10. Ik heb de bestelling om 20:20 in ontvangst genomen. Al die tijd zitten wachten in de zaak zonder enige communicatie vanuit het personeel. In plaats van zeggen "het kan wel even duren" kun je ook zeggen "kom svp over 1 uur terug". Ik zou echt verbetering aanbrengen in het plannings systeem en ook zorgen dat je niet meer bestellingen krijgt dan je aan kunt. Of bijvoorbeeld aangeven dat bij drukte niets bezorgd kan worden, zodat al het personeel in de zaak blijft.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Helaas deze keer niet zo heel erg lekker. Je zag dat het met haast is gemaakt. De sushi was niet goed door gesneden. Alles zat aan elkaar. Jammer. Je betaald er genoeg voor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi en mooi op tijd klaar. Enige wat wij op de kaart missen is een crispy roll van tempura, zou in de toekomst een lekkere aanvulling zijn.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede sushi, snel geleverd!

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd, super lekkere sushi!

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en dumplings! En bezorging was precies op afgesproken tijd.

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker gegeten.

, 16-04-2019

Kwaliteit:

Rating

wederom een super hap

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi, zeker een aanrader en we bestellen heel snel weer een keer. Top

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi.

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben vaker bij the sushi company in Nuenen besteld, en tot nu toe zijn wij zeer tevreden. De sushi is vers, heerlijk en royaal gevuld. De bezorging is snel en het personeel is altijd vriendelijk. Onder de sushi bezorgers voor thuis zeker onze favoriet, echt een aanrader!

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

goeie sushi en perfect op tijd vers gemaakt; top!

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi snel geleverd. Aanrader

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!!! ???? Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer lekker en goed!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk zoals altijd! Goed verzorgde sushi, het ziet er altijd top uit en heerlijk vers!

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en op tijd! Prima dus, gaan we vaker doen.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Alleen zou het nog beter zijn als de grote schalen iets meer verschillende smaken zouden zit.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit en smaken mogen naar een hoger niveau. Jullie prijzen zijn hetzelfde als andere aanbieders maar die leveren in ons optiek betere sushi en sashimi.

, 13-03-2019

Kwaliteit:

Rating

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker! Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg goede kwaliteit! De sashimi was vers en van goede kwaliteit, maar ook de rijst bij de sushi rolls was erg smakelijk. Dit laatste maakt echt een groot verschil

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker, vers, clean, snel

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker en vers

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets langer dan normaal moeten wachten ivm enorme drukte. Werd vervolgens netjes opgelost! Sushi is lekker en vers. Vaste klant.

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, bezorging door drukte wat later maar de sushi maakte dat ruim goed!

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

wederom heel goed

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Super kwaliteit !!!

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Jammie!!! Wederom erg genoten van de heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed en lekker en vlotte bezorging echt top

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, heerlijke verse producten.

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en de bestelling was er lekker snel. Een aanrader!

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg goed

, 22-02-2019

Kwaliteit:

Rating

We hebben ervan gesmuld.

, 22-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, heel tevreden! Lekkere sushi, goeie (bezorg)service.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Elke bestelling top kwaliteit en erg lekker

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en elke keer keurig op tijd bezorgd.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk bestellen, snelle service, fantastische sushi en zelfs super rekening houdend met allergieën. Een echte aanrader!

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi top kwaliteit!

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Gewoon heerlijk!

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Voor de de tweede keer een onjuiste bestelling ontvangen. Bij de volgende keer ga ik zeker mijn beklag doen. Vindt het een zeer onprettig idee dat ik voordat ik iets meeneem moet gaan controleren of ik het juiste krijg.

Reactie van The Sushi Company:Beste heer Boonstra, Excuses dat wij niet goed uw bestelling hebben gecontroleerd! Wij nemen telefonisch contact met u op! mvg, TSC Crew

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker sushi dat op tijd wordt geleverd.

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super tevreden. De sushi is hel erg lekker, de keuze in het menu is ruim (vandaar dat ik een dorp verderop bestel en niet afhaal om de hoek). Telefonisch liet men weten dat de bestelling iets verlaat zou zijn, ontzettend attent. Bij bezorging ook excuses gemaakt, voor ons was het geen probleem. Mama-zoon sushi avond was weer enorm geslaagd! Bedankt!

, 31-01-2019

Kwaliteit:

Rating

SUPER ETEN

, 22-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd geleverd. Heerlijke sushi! Dikke aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed op tijd bezorgd en heerlijk gegeten!

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bij thuiskomst bleek de maki mix te ontbreken. Na een telefoontje werd deze alsnog binnen 10 minuten thuisbezorgd. Super afgehandeld en echt heerlijk gegeten !!

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Top sushi

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt overheerlijke verse sushi. Supervriendelijke bezorging. Een aanwinst voor Nuenen!

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst sushi besteld bij de sushi company. Was heerlijk!!! vers en binnen een half uur bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Super kwaliteit!! Veel variatie! Aardig personeel. Schone zaak! Kundig.

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Kwaliteit is super. Nergens zo goed. Aanrader. Soms wel even wachten maar dit is geen probleem en word vaak teniet gedaan met extra's.

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk heerlijk?

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi. Al vaker besteld en elke keer prima kwaliteit en op tijd bezorgd.

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

, 25-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi!!

, 18-12-2018

Kwaliteit:

Rating

, 18-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was top en snelle bediening, doen we vaker!!

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlot bezorgd, sushi was erg lekker. Goeie eerste indruk. Wel opvallend “vlezige” (taaie) zalm in de kleine rolls.

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

De sushi was heerlijk de loempia’s vond ik qua vulling tegenvallen

, 08-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Fantastisch. heerlijk gegeten!!!!!

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi afgehaald. Superfijn Qua smaak en uiterlijk, netjes verpakt met alles erbij, We hebben genoten. Een aanwinst voor Nuenen!

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

We hebben voor het eerst sushi besteld en zeker niet voor het laatst. De sushi was lekker, het was meer dan genoeg en het zat netjes verpakt. Aanrader!! We komen snel weer terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi! Al lang niet meer zo'n goede sushi gegeten. Complimenten! Vriendelijke bezorger ook. Wel wat later dan gepland. Ga zo door daar. Dan heb je aan mij een trouwe klant.

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker, erg vers.

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was op tijd klaar en lekkere sushi. Super!

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi en sashimi, prachtig verpakt en makkelijk te bestellen en afhalen.

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi! Mooi op tijd geleverd

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruime keuze, goed van smaak en een snelle bezorging !

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Vers en echt super lekker. Tempura ebi crunch echte aanrader!

, 13-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Erg smaakvolle sushi, heerlijk gegeten, jammer van het vele plastic afval. Ik ga er zeker nog eens sushi halen!

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding. Netjes op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was super. Prijs/kwaliteit wat minder. Erg blij dat er weer in Nuenen goede sushi bezorgd kan worden, al is dit wel wat duurder dan goede concurrenten.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker!!!!

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, goede producten. Zou wel graag wat meer warme gerechten willen zien op de kaart. En.... graag bezorgen in Geldrop, Dit is zeker een aanrader the sushi compagnie Nuenen

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede kwaliteit en heerlijke smaak. Bestelling via internet gedaan en deze stond keurig klaar op de afgegeven tijd. Prima.

, 07-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, zeker voor herhaling vatbaar!!

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de tweede keer dat wij hier Sushi hebben besteld. We waren nu met een groep van 10 personen en de mening was unaniem dat er topkwaliteit is geleverd. Wij blijven zeker terugkomen!

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Family Deluxe box was overheerlijk. Verfijnd van textuur en smaak. Een aanrader.

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Héél erg lekker en verse sushi, vriendelijk personeel, korte wacht tijd. Top!

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Perfecte service en heerlijk eten

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Super vers en super lekker!

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede service, keurige zaak en heerlijke sushi, zeker voor herhaling vatbaar ???

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was weer super lekker, ga zo door :-)

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

De door ons bestelde Maki Mix, Roll Mix & Chicken roll waren rijkelijk gevuld. Echter de rijst was erg waterig en miste de typische "sushi-rijst-smaak"(rijstazijn). Erg jammer.

, 23-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede sushi en aardig personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Eindelijk Sushi in Nuenen en ook nog van goede kwaliteit! Veel beter dan wat we tot nu toe konden bestellen via Thuisbezorgd. Zeer vriendelijk personeel. We moesten wat langer wachten op ons eten, maar dat werd gecompenseerd, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Moest uiterste best doen voor glutenvrije sojasaus, eerst vroegen zij 6 euro voor flesje! Er zat geen gember en wasabi bij, een schotel van 55 euro! Belachelijk dus! Jammer als je net een zaak begint?

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi. Bestellen via site en betalen. Super eevoudig. Zelf afhaalmoment kiezen. Top.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi! Fijn dat Nuenen een Sushi Company rijker is!

, 17-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Vis was niet slecht en de rolls waren lekker. Wat me tegen viel is dat de wasabi was nep en soja saus was ook van slecht kwaliteit. Ik heb mijn bestelling ruim van tevoren opgegeven en toch moest ik nog 15min extra wachten.

Reactie van The Sushi Company:Dag Domi, leuk dat u bij ons bent langs geweest! En dat de sushi’s naar tevredenheid is. Helaas kunnen wij niks aan de sojasaus en wasabi doen, deze krijgt u er gratis bij (1 set per €15). Wij gebruiken kikkoman sojasaus als merk en akaya voor de wasabi. De wasabi is inderdaad geen echte wasabi, maar wel de wasabi wat u in de meeste sushi restaurants vindt. Mocht u een specifieke merk van soyasaus/ wasabi willen kunt u dit doorgeven aan ons, zo kunnen wij proberen om dit voor u op voorraad te hebben.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Top tent! Ben echt heel blij met the sushi company zo dicht in de buurt. Personeel is erg vriendelijk en natuurlijk lekkere sushi!

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!! Makkelijk om te bestellen. En mooi op tijd klaar.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Gisteren voor de derde keer sushi besteld bij the sushi company. De eerste twee keer waren we zeer enthousiast; erg verse en lekkere sushi. Gisteravond viel het helaas tegen. De sushi was duidelijk in de koeling geweest, waardoor de lekkere smaak weg was. Niet te vergelijken met de eerste bestellingen. De tempura garnaal sushi was wel lekker, want vers gemaakt. Misschien kwam het doordat we zover van tevoren hadden besteld, misschien kunnen we dat beter niet meer doen.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was wederom heerlijk!

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

De Sushi geweldig! Ik had het online besteld en was mooi op de aangegeven tijd aanwezig om het op te halen. Helaas heb ik toen nog een half uur moeten wachten tot het klaar was. Dit viel wel tegen. Beter is om te zorgen dat het klaar ligt of de ophaaltijd wat later zetten

Reactie van The Sushi Company:Beste Bart, Excuses dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. Wij zullen dit met ons webdesigners overleggen of dit in de toekomst anders kan, zodat u niet onnodig hoef te wachten. Excuses nogmaals. Mvg TSC Crew

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere verse sushi! Kwaliteit is echt heel goed!

, 04-10-2018

Kwaliteit:

Rating

+ Heerlijke sushi! Je proeft dat het vers is. - Prijs is relatief duur, vergeleken met andere sushirestaurants in de omgeving.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, nadeel dat je zelf moet afhalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

De sushi was veelzijdig en smakelijk. De sashimi was erg slecht. De tonijn stonk en smaakte vies. De textuur was slap. Het was geen verse vis.

Reactie van The Sushi Company:Beste meneer Huub, Bedankt voor uw recensie. Wij maken direct een melding bij onze vis leverancier. Onze vis leverancier levert 7 dagen in de week, dat is ook waarom wij keuze hebben gemaakt voor deze leverancier. Gelukkig dat de sushi allemaal wel heeft gesmaakt, behalve de sashimi tonijn. Wij nemen telefonisch contact met u op. Excuses voor het ongemak! Mvg, TSC crew

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Nogmaals een bestelling opgehaald en het was super lekker nog lekkerder dan de vorige keer! Zeer tevreden en een échte aanrader. We hadden nu de schotel Roll Mix Deluxe!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Super service

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Echt lekker en vers Mooi op tijd Niks mis mee

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heel veel keus. Goede prijs. Zeer overzichtelijke website. Afrekenen gaat eenvoudig. Overzichtelijke bevestigingen en waar het om gaat, heerlijke producten voor elk wat wils!

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker, goede en snelle service, schaal met vanalles. Daarop had ik wel iets meer variatie verwacht maar zeker niet tegengevallen. Ga zeker vaker bestellen

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi is heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk genoten met ons gezin van de sushi. Leuk dat mijn man bij afhalen ook nog even mocht proeven van wat ze aan het maken waren.

, 25-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi en op tijd klaar. Een echte aanrader.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker gegeten en vriendelijk geholpen, ik ga hier zeker vaker sushi halen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke versbereide sushi! Ook heel klantvriendelijke medewerkers.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Topkwaliteit, heerlijke sushi. Alleen lange wachttijd (ongeveer een uur), aangegeven ophaaltijd was 19:20 uur (40 min wachttijd) en het was uiteindelijk om 19:40 uur pas klaar.

Reactie van The Sushi Company:Beste Eefje, Bedankt voor uw recensie, wij werken op dit moment aan de productietijd. Wij zullen dit in de toekomst verbeteren. Excuses voor de lange wachttijd. MVG, TSC Crew

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi! We moesten wel lang wachten op de bestelling, afhandeling bestellingen kan denk ik efficiënter, maar was het wachten waard

Reactie van The Sushi Company:Beste klant, Bedankt voor uw recensie, wij werken op dit moment aan de productietijd. Wij zullen dit in de toekomst verbeteren. Excuses voor de lange wachttijd. MVG, TSC Crew

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

lekkere sushi vooral deze keuze van diverse toppings is een toevoeging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere verse sushi en op tijd klaar. Het enige wat wij echt missen op de kaart is de crispy rol met tempura.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, vers klaargemaakt en dat proef je. Heerlijk en te weinig. Volgende keer meer.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! We hebben genoten.

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijk personeel, verse verfijnde producten, nette zaak. Dit wordt ons vaste adres voor heerlijke sushi.

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldige sushi??. Elke cent waard. Doen we vaker. Zeker weten

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi, zeker een aanrader!!!

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Super kwaliteit!! Erg lekker en voor herhaling vatbaar. Je kunt zelf je toppings kiezen en is zeker een plus. Duidelijke uitleg en kennis

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Hele lekkere sushi. Alles smaakte vers en de bestelling was op tijd klaar.

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede kwaliteit en vriendelijke service!

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke Sushi, besteld op een doordeweekse dag en het stond al klaar toen we het op kwamen halen. Top om lekkere verse sushi te kunnen krijgen in Nuenen.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Nu eindelijk ook lekkere verse sushi in Nuenen. Prima kwaliteit en vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke, originele sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi, mooi op tijd klaar, goede eerste indruk.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Prijs kwaliteit meer dan goed. Snelle service, goed verzorgd, vriendelijk personeel. Direct fan!

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Mooi assortiment. Mooie frisse zaak met open keuken. Nu nog iets verzinnen op al het plastic en een bezorgservice instellen.

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

prima sushi, mooie variaties, alleen jammer dat de bestelde (en betaalde) zeewier salade niet was meegeleverd. Er is geen email adres of telefoonnummer te vinden om dit door te geven en op en neer rijden hiervoor....

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Erg lekkere sushi en ontzettend vriendelijke service, zeker een aanrader!

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi! Aanwinst voor Nuenen.

, 05-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Misschien makkelijk om ook een mogelijkheid te bieden om een datum aan te kunnen geven.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldige aanwinst voor Nuenen e.o.! Wellicht door de start dat het wat langer duurde en de logistiek nog niet helemaal optimaal is, maar je hoort ons daar niet over klagen hoor. Erg lekker, super vers. Wij zijn er blij mee! Veel succes en tot gauw weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

?????????????? Complimenten, de sushi was heerlijk! ?????????????? Natuurlijk was het wat drukker ivm het openingsweekend, dit werd ook vriendelijk uitgelegd?? Hopelijk komt er ook nog Sunomono op de kaart (zoet/zure komkommer). Groetjes Kirsten & Geert-Jan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Súper lekkere sushi, vers! Heerlijk. Wel laat klaar en bij thuiskomst miste we een deel, máar als excuses kregen we wat extra’s mee. Netjes! Wij gaan zeker terug en dan zullen de ‘opstartproblemen’ vast opgelost zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Ik heb heerlijk gegeten! Ik wens de eigenaars en medewerkers van TheSushiCompany heel veel succes en plezier toe in Nuenen! Mocht de smaak en kwaliteit op hetzelfde niveau blijven als van vandaag hebben jullie er een fan bij!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi is goed en vers. Was alleen niet klaar op de afgesproken tijd, daar moet aan gewerkt worden. Maar ze zijn vandaag voor het eerst open en alle begin is moeilijk.