Beoordelingen van The Sushi Company Nuenen

Recente recensies

5.0
Ellen Pennings
7 december 2022

Slecht gerold. Ze vielen uit elkaar en de bonen waren koud en hard :(

Nicole
7 december 2022

Lekker, vers. De sushi is hier altijd lekker. Alleen die dimsum is niet echt aan te raden.

Joost Knaapen
5 december 2022
Sarina
4 december 2022

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel!

Eva
3 december 2022
J&J
2 december 2022

Was weer heeelijk. We zijn helemaal fan van de familybox de luxe. En nog heerlijk wat over voor morgen middag. 🤩

Eric Clijnk
2 december 2022
Wesselink
29 november 2022

Omdat wij niet weten of dit online komt te staan en wij tot nu toe altijd zeer tevreden zijn. Zouden wij liever telefonisch onze opmerking door willen geven

Corine
29 november 2022

De sushi zat op elkaar gepropt in het bakje ik betaal dik 50 euro hiervoor dan verwacht ik dat het netjes verpakt wordt

Bas
27 november 2022

Sushi was goed alleen de bestelling was weer veels te vroeg en de Chuka Wakame ontbrak

Mjummmieee
26 november 2022

Het was wéér heerlijk 🍣🍱 en vers

Yvonne
26 november 2022

Wij hebben heerlijk gegeten van jullie overheerlijke Sushi!!!

Wilma van den Hurk
20 november 2022

Op 26 oktober had ik de Family deLuxe Box (45) besteld op adres en naam van mijn partner. Vandaag deze weer besteld, plus wat extra gerechten, op mijn naam omdat de Box 2 weken terug heerlijk was. Nu was deze ineens €9,35 in prijs verhoogd en de kwaliteit lang niet zo goed als 2 weken eerder. Jammer! Het verkeerd bezorgde warme gerecht werd na een telefoontje van mijn kant zonder problemen alsnog bezorgd. Service was dik in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van The Sushi Company

Beste mevrouw van den Hurk, U heeft inderdaad besteld op 26 oktober, alleen dit was op een woensdag, dan hebben wij op alle menu’s 10% korting. Vandaar dat er een verschil zat in de prijs. Nogmaals onze excuses over het feit dat we wat vergeten waren, maar fijn om te horen dat het goed is opgelost en u tevreden bent over onze service!

Miriam Wever
20 november 2022
Mariska
20 november 2022

Bezorging te laat, wat eigenlijk iedere keer dat we bestellen wel het geval is. De bezorger stond ook nog op het verkeerde adres. De warme gerechten waren hierdoor lauw/koud.

Marianna
16 november 2022
L. Van Bergen
13 november 2022

Uitstekend

Floor van der Hagen
11 november 2022

Heerlijk gegeten!

Sandra
11 november 2022

Heerlijke verse sushi, de beste die er is 🙏🏼🎉

Marcel
8 november 2022

Top

Jook
7 november 2022

Beste, Ik had veel luxe sushi besteld. Best duur. Had gehoopt dat alles aparte schaaltjes werd aangeleverd. Nu was het 1 grote ronde schaal waar de sushi stukjes te dicht op elkaar zaten. Ze waren er heel moeilijk "heel" uit te halen waren. Dit vind ik ontzettend jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Otto Voorman
6 november 2022

Weer lekker eten met goede droge rijst en heerlijke vis

Erwin van den Berg
5 november 2022

De sushi’s lijken steeds rommeliger gemaakt te worden en lagen deel door en uit elkaar.

Ans
5 november 2022

Was niets bijzonders vandaag terwijl ik dat anders wel vind, nu saaie hap die niet echt lekker was ...te zacht van binnen ook. Viel ons tegen.

Boogaard
30 oktober 2022

Super lekker! Top kwaliteit.

Wilma van den Hurk
26 oktober 2022

Heeeeeeerlijk

Ron Cramer
23 oktober 2022

Heerlijk Sushi, goed verzorgd en mooi op tijd geleverd.

Monique Engelen
20 oktober 2022

Mbt

Tamara
18 oktober 2022

Het was weer heerlijk en de levering op tijd! Top!

Audrey
16 oktober 2022

We kwamen onze bestelling afhalen. Aangezien jullie iets waren vergeten bij de bestelling bij te voegen werd ik heel snel gebeld en werd het binnen 5 min na bezorgd. Heel erg netjes en eten was weer subliem!

Jos van Bree
16 oktober 2022

Lekker, goede kwaliteit, vriendelijke behandeling.

Marie-Louise de bresser
14 oktober 2022

We hebben weer heerlijk gegeten! Top qualiteit. En wat een leuke bezorgster. Aanrader

Richard
14 oktober 2022

De bestelling was perfect op de gewenste tijd geleverd. De sushi was zoals altijd goed. Erg lekker gegeten !

S. Price
6 oktober 2022
Sanne
2 oktober 2022

Was wederom fantastisch! Heerlijk gegeten, zoals altijd.

Graaf
29 september 2022

Beste locale sushi, vers bereid en dat proef je duidelijk. Bezorg snelheid is een ontwikkelpunt

Marcel Bary
25 september 2022

Prima service en communicatie en de sushi was heerlijk!

Yentl van dienst
25 september 2022

De beste sushi die ik ken. Altijd vers! Is elke keer weer een feestje om hier te mogen bestellen. En goede service, aardige mensen die je helpen.

L van Deursen
25 september 2022

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas
17 september 2022

Perfect

Monic
11 september 2022

Ik geef steeds aan dat ik geen eetstokjes nodig heb en toch zitten ze er iedere keer weer bij, jammer.

Yes
31 augustus 2022

Sushi was lekker, vlees daarentegen heel vet vandaag.

Monique Gaans
30 augustus 2022

Op tijd bezorgd een kraak vers echt heerlijk

A Rooyakkers
30 augustus 2022

Super lekker ,gewoon geweldig

Francy van den Heuvel
29 augustus 2022

Alles top en heerlijke sushi!

Eric Clijnk
28 augustus 2022

Goede kwaliteit en snel en correct geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monica
22 augustus 2022

Dit was onze 2e bestelling en ook nu was de kwaliteit van de producten prima! Vorige week bij onze eerste bestelling heeft Maura fantastisch geholpen om een goede keus uit het grote aanbod te maken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartje Wiersma
21 augustus 2022

Heerlijk gegeten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tomas
18 augustus 2022

Was erg lekker!

Franc Maandag
15 augustus 2022
EVA klomp
13 augustus 2022
Peter Van Den Wildenberg
13 augustus 2022

Top

Mje Vermeulen
12 augustus 2022
Thom Coenen
7 augustus 2022

Hoewel de prijs niet mals is, zijn de sushi’s van zeer goede kwaliteit en smaakvol. Een goede mix aan keuze. Bezorging ook weer op tijd. Jammer dat ze in een grote plastic schaal geleverd worden met een grote plastic deksel erop, slecht voor het milieu. Leren we dit nu nooit? Waarom niet in een kartonnen (pizza) doos bijvoorbeeld?

Jan
7 augustus 2022

Ondanks de juiste adressering, en dat we gewoon thuis waren, werd het bij de buren afgeleverd. Ondanks dat was het toch lekker

Yessica
5 augustus 2022

Hele lekkere sushi, top!

Nathalie
24 juli 2022

Eten was vers en lekker. Erg vriendelijke medewerkers.

Frank
24 juli 2022

Het was helemaal top

Ikkuh
23 juli 2022

Heerlijk gegeten, snel geleverd en verse producten!!

Ronald
23 juli 2022

Alleen maar lof. Prijs kwaliteit top. Ook de gasten waren meer dan tevreden. Ik heb zelf de bestelling opgehaald aardig en hardwerkend personeel.

Sanne
23 juli 2022
Alejandra Bravo
18 juli 2022
Steven
10 juli 2022

Altijd lekker

Elly
10 juli 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
10 juli 2022

Zoals altijd super lekker en snel bezorgt!

Herman
7 juli 2022

Prima!!

Anneliese
4 juli 2022

Op tijd bezorgd, heerlijk gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kristel
4 juli 2022

Altijd top kwaliteit. Echt super lekker!

Michiel van Varick
1 juli 2022

Perfect zoals gewoonlijk

Monique
1 juli 2022

Om jullie policy tegen verspilling te volgen bestel ik geen eetstokjes en toch worden ze altijd meebezorgd.

Miranda
26 juni 2022

Prima en heerlijk vers! Aardige mensen in Nuenen

Nick Struijcken
19 juni 2022

Heeeerlijk

hans vermeer
19 juni 2022

Het was weer heerlijk en prima van kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michelle
17 juni 2022

Weer heerlijke genoten van jullie sushi! 🥰 Dankjewel.

Maja Game
17 juni 2022

Iedere hap was weer een belevenis genieten

Henk
15 juni 2022

Prima

Marieke IJsendoorn
12 juni 2022

We zijn eigenlijk altijd heel erg enthousiast over de kwaliteit en de bezorging. Helaas viel deze keer de tonijn (sashimi duo) tegen. Hij was droog van structuur en leek dus minder vers, dat was jammer. De rest van de sushi was helemaal prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
10 juni 2022

Het wordt eentonig: Op tijd klaar en heerlijk.

Monique
7 juni 2022

Voortreffelijk als altijd

Linda
7 juni 2022

Top sushi. En fijn dat je wordt gebeld dat de bestelling eraan komt.

Laur
6 juni 2022

Super verse sushi en snelle bezorging. Was weer top!

Jos Konings
3 juni 2022

Heerlijke Sushi en volgens afspraak op tijd bezorgd!

Tweerijten
29 mei 2022
Mark
26 mei 2022

Wederom heerlijke sushi, met bijzondere combinaties.

Sven Henze
26 mei 2022

Kwaliteit is altijd super. Heerlijk van smaal en écht vers. Voor de tweede keer wel weer een levering zonder stokjes en dat bij een levering voor 10 personen. Sushi eten met hand of vork is toch minder leuk.

Ria
23 mei 2022

Zoals gewoonlijk weer lekker vers en overheerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Deb
19 mei 2022
Martijn
18 mei 2022

Gewoon keigoed en lekker!

Elizabeth
18 mei 2022

We got food poisoned. It was a hot day but we expected the sushi to be of good quality and well taken care of. This was not the case. My entire family got food poisoned after eating from this restaurant.

Reactie van The Sushi Company

We’re sorry to hear you got sick, you had the first order that day and we didn't get any complaints from other people about the same problem that day/evening. we work with daily fresh products. Did you consumed it right away? because it is of course always possible if you leave it outside the refrigerator at home with the warm weather that it may not give a good reaction to the raw fish, or it is always possible that sushi with raw fish in combination with something you ate that same day fellt wrong on your stomach. We’ve seen you ordered on friday and the same day you get sick you could have called us with this complain, or the next day. Today it’s Wednesday. However we are not difficult to look for a solution together, let us know!

Barbara groenen
16 mei 2022

Wederom goddelijk. Ik moest erg lang wachten maar daarvoor kreeg ik een heerlijk extraatje. Één ding wat ik jammer vind is dat er nog erg veel plastic gebruikt wordt. Kan dat niet milieu vriendelijker?

Yvonne
15 mei 2022

Prima op tijd en super lekker (alweer)!

Dirks
15 mei 2022

Altijd lekkere sushi maar vandaag voor het eerst niet helemaal tevreden. Sushi leek niet zo vers al maar gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David Swinkels
14 mei 2022

😘

Barbara
10 mei 2022

Het was wederom weer geweldige sushi 🍣.

Ron Cramer
10 mei 2022

Perfecte, verse Sushi en sashimi. Mooi assortiment en op gewenste tijd geleverd. Top!!

Bertine De Louw
8 mei 2022

Heerlijke verse sushi, family de luxe schaal, voldoende voor 3 personen. Voor herhaling vatbaar

Monique
8 mei 2022

Ik geef steeds aan dat ik geen eetstokjes hoef te hebben en krijg ze toch bezorgd

Arne
7 mei 2022

Heerlijke sushi en snel gebracht

D
6 mei 2022
Marco van Veggel
6 mei 2022

Goed als altijd!

Berdine van Hannen
4 mei 2022
Anoniem
30 april 2022
Dekkers
29 april 2022
mies
27 april 2022
Hanneke Lenting
27 april 2022

Heerlijk vers. Een aanrader.

Erica van Lieshout
23 april 2022

Heerlijke sushi! En op tijd bezorgd. Top weer....zoals altijd

Elda
22 april 2022

Het was HEERLIJK, as always

Van Stiphout
21 april 2022

👍 prima, lekkere sushi

Liesbeth Chirini
21 april 2022

Super vers en heerlijk

Gehoel
18 april 2022

Smaak is top. Maar te slap gerold. Hierdoor niet op te pakken met stokjes. Erg jammer

Nancy
18 april 2022

Echt hele lekkere sushi! Vers gemaakt! Niet van die sushi die al een halve dag in de vitrine ligt! Al een aantal keer besteld en elke keer tevreden! 👌🏼

C
18 april 2022

Wij vonden het erg jammer dat de sushischaal met 96 stuks alleen vis was! We hadden wat meer variatie verwacht, vooral omdat er staat verschillende soorten sushirolls. Wij hadden er 2 bij die geen vis lusten, dat was jammer! er zat ook met name erg veel zalm bij. De kwaliteit is erg goed!

Ellen
17 april 2022

Helaas zat er geen saus bij de 8 garnalen die we hadden...... verder weer geweldige sushi!!

Stefan
15 april 2022

Teveel saus over de sushi. Weinig vis. Alle side dishes gefrituurd. Uiteindelijk een ongezonde maaltijd ipv gezond. De vis was wel lekker

Huub
11 april 2022

Altijd lekker. Fijn met vooruit bestellen dan heb je gegarandeerd om de gewenste tijd je sushi op tafel.

Sharon
9 april 2022

Sushi is altijd heerlijk. Bezorging is stipt op tijd helemaal super.

Anoniem
4 april 2022

Sushi rollen vielen uit elkaar. Verder wel heel lekker. Bezorging duurde ruim 1,5 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cristel
1 april 2022

Heerlijk verse sushi

Marieke
30 maart 2022
Marijke Wieringa
27 maart 2022

Heerlijk, alleen erg duur

Laura
20 maart 2022

Super verse sushi, met een grote glimlach bezorgd. Top!

Cristel
20 maart 2022

Heerlijk verse sushi

Mark
19 maart 2022

Ruim voldoende stokjes, wasabi en sojasaus. Onhandig dat de sojasaus in een bakje zit zonder schenktuit het knoeit enorm om dat te gebruiken. Wel de echte kikkoman dat is weer positief.

Mo
15 maart 2022

Top! Lekker, vers, op tijd.

Marieke Cornelissen
14 maart 2022
Monique
14 maart 2022

Het was weer heerlijk als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia Van Den Baar
13 maart 2022

Heerlijke sushi. Lekker vers. En snelle bezorging. Ook in Lieshout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Kuijpers
13 maart 2022

Kwaliteit, versheid, top!!!

Arno
13 maart 2022

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margareth
12 maart 2022

Super lekker!

Van Deurzen
12 maart 2022

Alles was weer heerlijk behalve de sashimi tonijn. Hier zat heel weinig smaak aan, jammer

Ronald
7 maart 2022

Zoals altijd heerlijk!

Inge
7 maart 2022

Stipt op tijd met zoals altijd weer overheerlijke verse sushi, een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja game
7 maart 2022

Alles was door elkaar geschoven vanwege de drukte

Esther
6 maart 2022
Anoniem
5 maart 2022
Bram
4 maart 2022

Top sushi. Echt heel goed en met veel zorg klaar gemaakt. Bezorging was net binnen het uur.

Janneke
3 maart 2022

Sushi smaakte erg goed! Tijdig klaar zoals besteld. Top!

A Rovers
2 maart 2022

Erg lekkere sushi. Ook het vegetarisch menu was lekker en gevarieerd. Snelle en vriendelijke bezorging.

F. Bouwens
1 maart 2022

Hele lekkere sushi, wij willen geen andere meer!

Ronald Meijer
26 februari 2022

Heerlijk, kakelvers!

Hella
23 februari 2022

Heerlijke Sushi! Snelle. Service

Nasima
20 februari 2022

Het was heerlijk en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirks
19 februari 2022

Wederom voortreffelijk! Perfect van smaak, temperatuur nog prima!

Eefje
18 februari 2022
Joyce Van den Heuvel
17 februari 2022

Gisteren heerlijke sushi gegeten. Netjes op tijd bezorgd.

Chilla
17 februari 2022

Er werd goed rekening gehouden met een allergie en de bezorging was vlot!

Mariëlle Van Hees
16 februari 2022
Vinck
16 februari 2022

Top!

Laura
13 februari 2022

Fantastische glutenvrije sushi met heel attent ook glutenvrije soja saus! Opmerking op de bon & deze service is echt geweldig. Zoveel keuze ook in glutenvrije sushi, dat was genieten!

Laura
13 februari 2022

Super verse sushi family schotel, mini loempia’s & rolls! Echt genoten , hartelijke bezorging en op tijd! Top!

Desiré van Poppel
12 februari 2022

Wij bestellen vaker sushi bij jullie omdat jullie gewoon de beste zijn. Maar vandaag hebben jullie jezelf overtreft. Het was fantastisch! We hadden eens wat andere dingen genomen. Zoals de flamed beef truffle en de Surf and Turf rol. Gewoonweg overheerlijk! Wij komen speciaal uit Helmond naar Nuenen toe. Zelfs de garnalen en mini loempia’s waren nog warm en knapperig. Wij hebben genoten! Alle lof voor jullie! Dank jullie wel! Liefs uit Helmond.

Hella
11 februari 2022

Heerlijke sushi!

Monic
8 februari 2022

Het was als altijd heel lekker

Mo
6 februari 2022

Vers, erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurits
5 februari 2022

Ontzettend genoten van de Happy Share de Luxe

Eveline
5 februari 2022
Femke Van der schriek
4 februari 2022

Lekkere sushi, wel een beetje te laat

Inger
3 februari 2022

Super lekker! Alles smaakt even lekker en vers. Heerlijke combi’s en echt een verwennerij. Genoten dus!

Anoniem
30 januari 2022
Diana
29 januari 2022

Beste sushi in town!

Ilse
28 januari 2022

Heerlijke shusi voor het eerst besteld voor herhaling vatbaar. Rij er graag voor om

Wim luijkx
25 januari 2022

Top service, goede levering

Nicole
25 januari 2022

Deze ronde was het weer fantastisch en iedereen vond het lekker

Niko van leeuwen
24 januari 2022

Sushi vielen allemaal uit elkaar zwaar irritant

Tamara Daniels
24 januari 2022

Stellen nooit teleur! Heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma de ruiter
23 januari 2022

Snel en lekker!

Maurice
23 januari 2022

Het was weer heerlijke Sushi

Liliane
23 januari 2022

Heerlijk en supervers!

Gmd
22 januari 2022
Marieke IJsendoorn
21 januari 2022

Bezorging super netjes op tijd en heel vriendelijk! Kwaliteit zoals altijd fantastisch!!!!

Pieter de boel
20 januari 2022

In een woord, heerlijk! Keer op keer genieten. Nette zaak en snelle professionele service. Je proeft dat de sushi vers is. Tot de volgende keer!

Anneke Hanegraaf
18 januari 2022

Heerlijk! Vers. De beste was de soft Shell crab roll.

Cg
15 januari 2022

Heerlijk

Pascal
15 januari 2022

Uitstekende sushi en service

Lobke
15 januari 2022

Zoals altijd weer fantastisch lekker en precies op tijd

Luijben
12 januari 2022

Altijd top! Sushi, verse vis, lekkere rijst, goed gemaakt! Altijd op tijd, altijd altijd de juiste bestelling!

Richard
10 januari 2022
Ellen Poelman
9 januari 2022

Al vaak sushi gegeten van de Sushi Company en nergens lekkerder. Supervers en vooral de speciale zijn overheerlijk. Topper En dat in Nuenen.

Ruud
9 januari 2022

Zoals altijd weer super lekker en op tijd. Mvrgr. Van een vaste klant 😎

JJ
8 januari 2022

Top sushi erg lekker👍👍

LH
8 januari 2022

Heerlijk verse sushi!

Ronald
8 januari 2022

Vooral zo doorgaan. Lekker nieuwe aanvullingen 😋

Laura
6 januari 2022

Heerlijke verse sushi, onze favoriet the fried big roll was zelfs nog warm & knapperige loempia’s met snelle bezorging. Het was weer een sushi feestje @ home.

Jan Kuijpers
5 januari 2022

Gewoon heerlijk 👍

Anoniem
4 januari 2022
Andy
2 januari 2021

Er zat een lang zwart haar in de Sushi rol. De eetlust is verdwenen. Wij bestellen niets meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van The Sushi Company

Beste Andy, Excuses dat er een lange haar in de sushi zit. Dit mag niet gebeuren. Wij proberen alles aan te doen om dit te vermijden, daarom dragen vrouwelijke collega's haarnetjes. Helaas gebeuren in de praktijk onbewust deze ongelukken. Mocht u op dat moment direct met ons contact hebben opgenomen, konden wij per direct een nieuwe leveren. Wij nemen contact met u op , om samen te bespreken voor een gepaste oplossing. . Mvg , tsc team

Lisanne
2 januari 2021

Ben altijd heel tevreden over de sushi. Maar nu heeel heeel slecht! Via de site besteld en afgehaald. Vervolgens is de bestelling niet klaar en duurt het zeker nog 45 min. Die tijd had ik niet! Bied dan het tijdslot niet aan! Vervolgens zou ik een code krijgen waarmee ik mijn bestelling die al betaald was als tegoed kreeg maar een paar uur later nog steeds niets!!!! Erg slecht service!

Reactie van The Sushi Company

Beste Lisanne, Excuses dat uw bestelling helaas niet op de aangegeven tijdstip klaar stond. Onze collega was vergeten de friteuse aan te zetten, waardoor u 10 min moest wachten ipv 45min wat u aangaf. U had namelijk voor 12:00 besteld en uw bestelling kon in 10 min klaar zijn. Wellicht dat het gevoelsmatig langer duurder dan het was. Mijn collega heeft u ook hiervoor persoonlijk excuses aangeboden en een compensatie gegeven. Mijn collega had verwacht u hiermee tevreden gesteld te hebben, helaas had u het anders ervaren. Kunnen wij contact met u opnemen om dit te bespreken, zodat wij samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Afwachtend op uw reactie. Nogmaals excuses voor alle ongemakken ! Mvg, tsc team

Ingrid Stevels-Bitter
1 januari 2021

De sushi was heerlijk! De bestelprocedure mag wel verbeterd worden. Jammer dat je moet betalen als je met I Deal betaald.

Anne-Marie
1 januari 2021
Lisanne
31 december 2021

Erg lekker en goede kwaliteit! Alles was even lekker. Stond keurig op het afgesproken tijdstip klaar.

Claudia
29 december 2021

Zoals gewoonlijk heerlijk. Deze keer zaten er veel lege boontjes bij. Maar genoten!

Debby
29 december 2021

Het lijkt wel of dat de kwaliteit steeds slechter word.

Lydia
28 december 2021

We wonen in Mierlo, maar rijden graag naar Nuenen om deze heerlijke sushi op te halen. Wij houden van de de TSC special rolls, bestellen deze zowel in 1 van de boxen als de losse rolls. Er zijn nu nieuwe varianten die we uitgeprobeerd hebben en ook heerlijk zijn!

J.v.d.B.
27 december 2021

Bij een soort, zat de vis op de rand van bederf, verder was het smullen.

Monique
26 december 2021
Van de vorst
25 december 2021
Inge
25 december 2021

Vers en super lekker!

Hageman
24 december 2021

Goed en voldoende

Gerrie van de Ven
24 december 2021

Het eten was fantastisch. Het enige minpunt was dat er op de rekening 0.05 cent in rekening wordt gebracht voir 1 plastic tasje!! En 0.25 cent voir iDEAL. Wij hebben al veel betaald met iDEAL maar nog nooit iets hoeven te betalen aa de leverancier. En ook niet voor 1 plastic tasje. Heel jammer dit. Misschien een tip verwerk die 0.30 cent in de prijs van het eten . Is toch wat klantvriendelijker denk ik. Maar nogmaals het eten was fantastisch.

Nuenen
23 december 2021

Heerlijk!

Len Fraser
21 december 2021

Waanzinnig lekker gegeten. We hebben genoten. Dat het iets later werd bezorgd mocht de pret niet drukken. Voor herhaling vatbaar..

Angelo
20 december 2021
Judith
18 december 2021

Sushi goed zoals altijd. Wel jammer dat de zakjes erg stonken naar sigarettenrook omdat de bezorger in de auto zat te roken.

Maarten
18 december 2021

Heerlijk, een lekkere gevarieerde maaltijd

Natasja van Galen
17 december 2021

Amert uit Gemert en nadjeska die vonden het helemaal lekker ❤️❤️

Marian
15 december 2021

Was wederom erg lekker

André
13 december 2021

Heerlijk, vooral de warme sushi !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van de ven
10 december 2021

20 minuten te laat bezorgd, dat kan gebeuren maar wat warm moest zijn en lekker knapperig was nu taai en koud. Jammer want het was voor veel geld

Jan Heintze
9 december 2021
Daams
6 december 2021

Het eten was heerlijk. De bezorgtijd klopte helemaal niet, 40 minuten later dan afgesroken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RF
6 december 2021

Heerlijke sushi en prima service!

Fam. Links
5 december 2021

Enorme smaakexplosie weer. Wat was t genieten. 🍣🍱😃👍🏻Op naar de volgende bestelling. Klantvriendelijkheid helemaal top. Bedankt vd heerlijke sushi’s. 🍱

Mischa van Lieshout
5 december 2021

SUPER. Vers, lekker, goed.

Ad van der Ende
4 december 2021

Lekker

Yvonne
4 december 2021

Wederom uitzonderlijk lekker! 100% vers, erg vriendelijk en punctueel personeel. Een echte aanrader!

Rob
3 december 2021

Leek minder vers dan vorige keer. Rolls vielen uit elkaar en zag er onverzorgd uit. Was wel lekker maar niets meer dan dat, sorry.

Yvonne
28 november 2021

Vriendelijk personeel, eten prima op tijd klaar en super lekker gegeten!

Marly Naardin
28 november 2021

Kortom : het was prima

Monique
27 november 2021

Helaas waren jullie de wasabi en soya vergeten . En daar zijn we wel fan van. Verder was alles wel prima . Maar jammer

Elske Kemperman
27 november 2021

Altijd heerlijk!

H. Machiels
23 november 2021

Gewoon goed, zoals het moet

Smits
21 november 2021

Was superrrrr lekker :)

Marco van Veggel
20 november 2021

Goed als altijd

Janssen
19 november 2021

Een van de beste sushi's die we in ons leven hebben gehad. Super vers en goed samengesteld. Prijs / kwaliteit is top.

Marco van Veggel
19 november 2021

goed als altijd

Anoniem
18 november 2021

Goede en snelle service. Beste sushi in de omgeving. Zelf ben ik een echte sushi liefhebber en heb zo in de jaren veel goede sushi geprobeerd maar the sushi company Nuenen springt er met de verse producten fors bovenuit. Mijn complimenten!

Femke
15 november 2021

Top lekkere sushi genoeg keuze, alleen jammer dat ze niet in Mierlo bezorgen.

F
14 november 2021

Veel van de Sushi was niet goed los gesneden van elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja
14 november 2021

Nou de versheid was weer top super lekker tot de volgende x

.
13 november 2021

We halen regelmatig bij jullie af, vaak naar volle tevredenheid. Nu zijn we beide ziek geworden na het afhalen. Dus heb zo mijn twijfels bij de kwaliteit van het voedsel deze keer. Hopelijk volgende keer weer beter

Laura
7 november 2021

Super lekker & optijd bezorgd. Spring rolls nog warm & sushi lekker vers.

Yvonne
31 oktober 2021

De maguro Tobicco had een flinke draad/pees/ “iets geks” voor tonijn. Ik kan de foto niet uploaden hier. Kan hem volgende week laten zien.

Mireille Parmentier
30 oktober 2021
Angelique Rijsmus
30 oktober 2021

Voor de eerste keer hier sushi besteld. Makkelijke, duidelijke website. Ik had de vega box besteld ( 16 stukjes) en die was heerlijk, prima portie.

Gemma Rademakers
29 oktober 2021
Eefje
28 oktober 2021

Lekker als altijd. Onze dochter was blij met de "kinderstokjes", attent gebaar. Bij de bestelling was wel het een en ander misgegaan; zalm temaki ipv tonijn, geen crunch op tempura ebi roll, springrolls vergeten (werden we wel keurig over gebeld en werden nageleverd).

Kiki
25 oktober 2021

Aangegeven dat ik zwanger ben en ze belde van te voren omdat ik iets besteld had wat ik niet mag hebben, ze hebben het kosteloos aangepast! Super lekkere verse sushi!!!

SUPER!
24 oktober 2021
MarianD
24 oktober 2021

Was vers en erg lekker!

Dianne Janssen
23 oktober 2021

Het eten was erg lekker maar de tijd dat het geleverd was, was erg lang. Ik heb veel geduld maar de tijd dat ik besteld heb en toen geleverd was 1 uur en 20 minuten. Sorry dat vind ik te lang. Als jullie dit verwachten waarom geven jullie dit niet door,was ik het zelf komen halen.

GJ vd Loo - Helmond
23 oktober 2021

Het was weer heerlijk! We genieten van jullie creatieve sushi-varianten!

Jeroen
22 oktober 2021

Lekker en puur

Thierry Barten
21 oktober 2021

In tegenstelling tot wat ik normaal gewend ben bij jullie duurde de bezorging erg lang (anderhalf uur) en de warme gerechten waren lauw en niet meer krokant maar ‘soggy’.

Lobke
20 oktober 2021
Femke
20 oktober 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten alleen was de sashimi ditmaal wel heel zuinig gesneden?

Wim
18 oktober 2021

Sushi's waren heerlijk maar de website is dramatisch

Anoniem
14 oktober 2021
Mariola
13 oktober 2021

Super tasty and fresh! One of the best sushi I’ve had. Also delivered quickly, no delays. Thank you for amazing meal

Jessica van den Heuvel
13 oktober 2021

altijd tevreden ik bestel graag bij jullie. ik had nu 4 dingen besteld maar had wel maar 1 soja saus en wasabi bakje en stokjes terwijl we met z'n tweeën aten. maar verder was het kei lekker

Willems
12 oktober 2021
Stefanie
10 oktober 2021

Heerlijke sushi, snel thuisbezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry & Corine
9 oktober 2021

Heerlijk

Eefje
9 oktober 2021
Barbara Groenen
8 oktober 2021

Het was echt weer heel lekker. De ebby tower was niet hoe hij hoorde te zijn.

GJ vd Loo
6 oktober 2021
Kirsten
4 oktober 2021

Het eten is top, we bestellen regelmatig online om af te halen maar we moeten ondanks het kiezen van een tijdstip 15-20 min nog extra wachten. Dit gebeurd zeer regelmatig.

Kim de Kleijn
3 oktober 2021

Eten was door drukte niet klaar op gewenste moment, maar vriendelijk geholpen en kortingsbon gekregen.

Frances
3 oktober 2021

Complimenten !! Eerst een telefoontje om de tijd te verifiëren en aan te geven dat er warme dingen bij zaten. Daarna nog een telefoontje, er was iets misgegaan met de topping. Een schaaltje met de goede topping en extra sushi. Wat een top service !!

Dirks
30 september 2021

Ds beste sushi vind je hier! Bezorging duurde wat langer maar er werd netjes gebeld.

Arno Van berlo
26 september 2021

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
25 september 2021

Zoals gewoonlijk heerlijks sushi. Inmiddels hebben we ons favorieten en die zijn iedere keer weer top van kwaliteit. Soms moet je iets langer wachten, maar dat is het dan ook waard.

Van Stratum
24 september 2021

De heerlijke sushi maakten de wat lange wachttijd helemaal goed! Super vers en erg lekker!

De Kok
24 september 2021
Van Woensel
24 september 2021

Lekkere sushi , keurig verzorgt

Damy
19 september 2021
Francy van den Heuvel
17 september 2021

Heerlijke sushi

hans vermeer
16 september 2021

Het was prima verzorgd en heel lekker.

Paul Goltstein
14 september 2021

Het was weer top

Joan Bekx
12 september 2021

Prima, jammer dat er geen wasabi bij het luxe menu zat.

Nick Struijcken
12 september 2021

Wederom heerlijk. Op tijd klaar en heerlijke sushi.

Tevreden klant
10 september 2021

Vers en vol van smaak. Heerlijke wasabi en soja

Esther
10 september 2021

We bestellen met enige regelmaat maar hebben nu de laatste 2x gemerkt dat de kwaliteit van rollen van de Sushi echt achteruit gegaan is. Erg jammer, hoop dat dit snel weer terug naar het oude gaat.

Anoniem
9 september 2021
Peter
5 september 2021

Geweldige en verse sushi, en op tijd bezorgd. Een absolute aanrader!

Ashley
4 september 2021

Super smaakvol! Lekkere verse sushi en bijzondere combinaties

Anne-lieke
4 september 2021

Heerlijke sushi, aanrader!

Janneke
1 september 2021

Hele goede, lekkere en verse sushi!

Dirk
31 augustus 2021

1 uur en 40 minuten gewacht. Dat is wel erg lang he?

Ad van der Ende
29 augustus 2021

Lekker!

Kousemaeker
29 augustus 2021

Heerlijk Perfect genieten

Migchels
28 augustus 2021

Werderom was het heerlijk, zoals we inmiddels gewend zijn van jullie!!

Eva
25 augustus 2021

Heerlijke sushi, keurig op tijd bezorgd.

Anneliese
20 augustus 2021

Heerlijk gegeten, goed verzorgd

Marco van Veggel
18 augustus 2021

Goed en lekker als altijd!

Ria
15 augustus 2021

Zoals altijd super vers en overheerlijk. Mijn complimenten weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coco
15 augustus 2021

Heerlijke, rijkgevulde sushi. Top!

paul
15 augustus 2021

prima levering op tijd, aardige knul die kwam afleveren. Sushi was van goede kwaliteit. Dit was onze eerste maar beslist niet de laatste bestelling.

Wilma
14 augustus 2021
Marieke IJsendoorn
13 augustus 2021

De kwaliteit was wederom helemaal top! We hebben weer genoten. Één klein minpuntje, ik had om 3 setjes stokjes gevraagd en er zat maar 1 setje bij. Dat is toch wat lastig eten met z’n drietjes.

Angela
8 augustus 2021

Heerlijk

Marie-Louise van Rooij
6 augustus 2021

was lekker!

Anoniem
6 augustus 2021

Je proefde dat het met liefde gemaakt was. Mijn complimenten!

Sem Peijnenborgh
5 augustus 2021

Sushi was heerlijk en op tijd, maar de drankje die bestelt was had ik nooit gekregen, dus niet helemaal blij

Dianne Janssen Verwegen
1 augustus 2021

Goede kwaliteit, was heerlijk. Alleen moest even bellen. Levering 1 uur na bestelling. Maar werd vriendelijk behandeld aan de telefoon en werd vlug opgelost.

Keeris
31 juli 2021

Voor een schotel van €100 had ik iets meer variatie verwacht. Tevens zat de sushi op n schaal van 60 stuks gepropt waardoor je de sushi er niet meer fatsoenlijk uit krijgt. Verder qua smaak niks op aan te merken topkwaliteit.....

J
30 juli 2021
Jolanda
30 juli 2021
Wilma
29 juli 2021

Het was weer heerlijk!

Monique
28 juli 2021

Hmmmm, wat een heerlijke sushi!

Niels
25 juli 2021

Ik bestel eigenlijk altijd de ebi tower en shrimp on the rock maar laatste 2 bestellingen zijn best tegen gevallen . Vooral de shrimp on the rock lijkt een stuk kleiner geworden . Hoop dat de vertrouwde kwaliteit snel weer terugkomt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LN
25 juli 2021

fantastisch!

Jan-Hein
24 juli 2021
Natalie van Egmond
24 juli 2021
Marco van Veggel
23 juli 2021

Goed als altijd!

WO
23 juli 2021

Was weer top!

Susan
20 juli 2021
Spierings
18 juli 2021

Altijd heerlijke sushi!

Nicole
18 juli 2021

Alles stond keurig op tijd klaar. Echt lekker. Vriendelijk personeel.

Patrick
15 juli 2021

Goede service en erg lekkere sushi

Elly
11 juli 2021

Het was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jetske
11 juli 2021
Jose Megens
7 juli 2021

Kon de korting niet gebruiken en ze deden er extra sushi bij. Gewoon netjes

7 juli 2021